Hlavní obsah

Renault omlazuje čtyři řady

Renault uvedl na český trh čtyři řady automobilů, které dostaly jemný facelift, motory nebo převodovky. Největší novinkou je asi změna Renaultu Grand Scénic, která přinese i pouze pětimístnou verzi s velkým zavazadelníkem.

Renault omlazuje čtyři řady

Změny jsou ale už od nejlevnější řady - Thalia. Ta získala novou přední masku, nárazník a úpravy na víku zavazadelníku. Nově je také lakována kompletně celá karoserie i s ochrannými lištami a nárazníky. Uvnitř se objevují nové prvky přístrojové desky, které jí přibližují k modelové řade Clio Storia. Také tento vůz prošel velmi podobným faceliftem. Jeho nejvýraznější inovací je však instalace nového agregátu 1.5 dCi/50 kW se 160 N.m a kombinovanou spotřebou 4,3 l na 100 km.

Scénic - motory i prostor

Renault Scénic se v novém modelovém roce objeví také s novým nárazníkem a světlomety, ale i u něj je největší novinka z oblasti techniky. Pro agregát 1.6 16V 110 k je nově k dispozici šestistupňová manuální převodovka. Nově se také objevují automaty v modelech 1.9 dCi (4°) a 2.0 dCi (6°).

Asi nejvýraznější změnou ale prošel model Grand Scénic. Ten se doposud prodával jen jako sedmimístný. I při zasunutí poslední řady sedadel do podlahy dost zmenšovaly prostor pro zavazadla. Nyní je k dispozici i pouze pětimístná verze, jenž nabídne základní objem zavazadelníku 533 l a při sklopených sedadlech až 1960 l.

Síla pro pracanty

Novinky jsou také v užitkových vozidlech Trafic a Master. Ty mají zcela jiné motory. Nový motor Renault 2.0 dCi je výkonnější i hospodárnější pohonnou jednotkou s lepší odezvou. Byla vyvinuta v rámci spolupráce Renault - Nissan. U nového modelu Trafic LCV se objevuje ve dvou verzích: 66 a 84 kW. Nový Trafic LCV se rovněž dodává s výkonnějším motorem 2,5 dCi, jehož výkon se zvýšil na 107 kW. Tato jednotka 2,5 dCi rovněž u nového modelu Master nahrazuje motor 3,0 dCi a nabízí nyní výběr ze tří verzí: 74 kW, 88 kW a 107 kW.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Reklama

Výběr článků