Hlavní obsah

Pekelný stroj pro fanoušky terénu od značky Brabus

Většina pravověrných milovníků off roadů by prodala člena rodiny za to, aby mohla mít v garáži gigantický Mercedes-Benz G550 4x4^2. Je otázkou, co by museli udělat, aby mohli mít tohle auto upravené ještě od Brabusu.

Pekelný stroj pro fanoušky terénu od značky Brabus

G550 4x4^2 je neskutečně silné a neskutečně ohromné auto. A navíc je to terénní klasika, která vychází ještě ze staré generace třídy G. Brabus ale tradičně má za to, že nic není dostatečně silné a dostatečně ohromné, aby se to nedalo ještě zesílit nebo zvětšit.

A tak Brabus Adventure 4x4^2 je ještě vylepšenou verzí. Samozřejmě že vylepšený je i motor. Je to vidlicový osmiválec od AMG biturbo s objemem 4,0 l, tady ovšem s výkonem 404 kW (550 koní) a točivým momentem 800 N.m. Zrychlení z klidu na stovku za 6,7 sekundy nažene strach i pořádně otrlým řidičům.

Brabus Adventure 4x4^2

Foto: Brabus

Brabus Adventure 4x4^2

Foto: Brabus

Ale auto dostalo hlavně výbavu do terénu. Takže má dva šnorchly (už někdo viděl tuhle součástku vyvedenou z uhlíkového kompozitu?), přední rám s navijákem, terénní pneumatiky, střešní nosič či na něm přidělanou sadu světel jak vpřed (celý diodový pás), tak i dva reflektory vzad. Moc pěkný prvek je sklápěcí stupátko.

Uvnitř je prý superluxusní kůže na sedadlech i přístrojovce nebo speciální panel na ovládání podvozku od řidiče, protože auto má nové stavitelné tlumiče. Určitě je vám jasné, že tohle auto není levné. Už se sice vyrábí nová generace, ale kdo chce, tomu Brabus sežene původní model a přestaví ho. Cena pouhých 540 242 eur, což je necelých 14 miliónů korun.

Smutná zpráva na závěr. Možná jste nezachytili informaci, že na konci dubna zemřel Bodo Buschmann, zakladatel firmy Brabus. Byl to člověk, který dokázal auta opravdu vylepšit.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků