Článek
Lohscheller v Africe vidí celkově dobré příležitosti a nemá obavy, že by Opel snížil odbyt mateřské společnosti.
"Jsou tam zákazníci, kteří si vědomě vybírají francouzskou značku, i ti, kteří dávají přednost německé," prohlásil.
Francouzská skupina PSA koupila ztrátovou evropskou divizi Opel od americké automobilové společnosti General Motors v březnu loňského roku za 2,2 miliardy eur (55,7 miliardy korun). V rámci plánu obnovy PSA dala Opelu čas na návrat do černých čísel do roku 2020.
Restrukturalizační program nazvaný Tempo předpokládá, že se výrobní náklady každého nového vozu Opel sníží o 700 eur. Klesnout mají i mzdové náklady, hlavně díky novému rozvržení pracovní doby, odstupnému a předdůchodovým zkráceným úvazkům. Firma zároveň zahájila exportní ofenzívu, se kterou se chce do roku 2022 dostat na přibližně 20 nových trhů.