Článek
Výkon 3,8litrového, dvakrát přeplňovaného motoru zůstal nezměněn, stále je to 550 koní (405 kW). Přesto, několik technických změn učiní jízdu s GT-R o něco příjemnější. Šestiválec má nové vstřikovače, které by podle Nissanu měly pomoci odezvě při středních a vyšších otáčkách. Nová je i olejová vana, navržená tak, aby měla nižší tření. Nissan zatím neuvedl, jak se změny na motoru projeví například při zrychlování.
Nissan ohlásil i změny na nastavení podvozku. Nové tlumiče a pružiny by měly zajišťovat větší komfort. Snížilo se i těžiště a odklon předních kol, což by mělo obstarat větší stabilitu při průjezdu zatáčkou.
Ve Velké Británii se objeví modernizovaná verze na jaře. Kdy se novinka dostane na trhy s levostranným řízením, zatím japonská automobilka nesdělila. Tajemstvím jsou dosud i prodejní ceny, od verze modelového roku 2012 se patrně lišit nebudou (od 2,5 miliónu korun).