Článek
Základem pro nejvýkonnější verzi GT se stal Jaguar XKR-S. Technický základ je stejný, vrcholná verze má však upravenou aerodynamiku (viz zadní křídlo či karbonové doplňky) a jinak nastavený podvozek s odlišným rozchodem i rameny náprav. Rozdílně jsou naladěné pružiny a tlumiče. Díky tomu je XKR-S GT zaměřen více na okruhové ježdění, jeho konkurentem je kupříkladu Porsche 911 GT3.
O pohon se stará vidlicový osmiválec se zdvihovým objemem rovných pět litrů. Motor dosahuje největšího výkonu 550 koní, točivý moment vrcholí na hodnotě 680 Nm. Je spojen výhradně se šestistupňovou automatickou převodovkou, výkon se přenáší na zadní kola. Nechybí elektronicky řízený aktivní samosvorný diferenciál.
Zrychlení 0-97 km/h (0-60 mph) je otázkou 3,9 sekundy, nejvyšší rychlost je elektronicky omezena při 300 km/h. Vůbec poprvé dostal sériový jaguar karbon-keramické brzdy. Standardem jsou dvacetipalcové pneumatiky Pirelli Corsa s rozměry 255/35 vpředu 305/30 vzadu.
Cena za tento model činí 4,3 miliónu korun, o výrobu se stará oddělení speciální výroby Jaguaru. Původně se hovořilo o třiceti kusech (v prodeji pouze v Severní Americe), nyní britská automobilka hovoří o padesáti kusech. O tom, že by automobil nebyl dostupný v Evropě, nepadlo ani slovo.