Článek
Čelní partie doznaly decentních změn. Sešikmení "čumáku" je menší a oválné světlomety více zkosené. Jinak se toho mnoho nezměnilo. U BMW, pod kterou MINI spadá, se v pojetí pravděpodobného nástupce této legendy drželi hesla méně někdy znamená více.
Nastupování do MINI Concept je díky 1,6 metru širokým předním dveřím více než snadné. A když k tomu doplníme otočná přední sedadla, pak je to hračka. Lahůdkou je pak otevírání zavazadlového prostoru. Dvojice dveří je dělená vertikálně a úhel otevření je opravdu velký. Přístup do zavazadlového protoru je tím pádem velkorysý.
Pod kapotou je zážehový čtyřválec o objemu 1598 ccm disponující výkonem 125 kW při 6000 otáčkách za minutu. Tedy jednotka, která je dobře známá z MINI Cooper S. Nejvyšší točivý moment má hodnotu 220 Nm při 4000 ot./min. Hatchback tento motor rozdovádí až na 214 km/hod, v případě cabria až na 222 km/hod.
Pro rok 2006 připravili u Mini tři nové verze stávající generace. Vedle standardního provedení budou mít zákazníci na výběr z MINI Seven, MINI Park Lane a MINI Checkmate. Ke koupi budou lákat novými barvami, upraveným interiérem včetně nových materiálů s novým designem litých kol.