Článek
Nové GLA je dlouhé 4383 mm, široké 1978 mm a vysoké 1579 mm. Sériová verze se od konceptu o mnoho lišit nebude, podle Mercedesu bude design z velké části stejný. Zda budou v nabídce i verze s pohonem pouze předních kol, stuttgartská automobilka zatím nepotvrdila, je to však pravděpodobné. Dočkat bychom se měli i vrcholné, sportovně laděné verze 45AMG.
Koncept s obrovskými dvacetipalcovými koly, který uvidí návštěvníci šanghajského autosalonu, je funkční. Pohání jej dvoulitrový benzínový čtyřválec s výkonem 211 koní, jeho síla se prostřednictvím sedmistupňové dvouspojkové převodovky přenáší na všechna čtyři kola (systém 4Matic). Další motorizace zatím potvrzeny nebyly, dá se předpokládat, že budou stejné jako u nyní představené třídy CLA.
Nový model si bude konkurovat například s BMW X1 nebo Audi Q3. Až Mercedes letos spustí sériovou výrobu, půjde o jeho nejmenší sportovně-užitkový automobil. Cena zatím nebyla oznámena, začátek prodeje se podle spekulací očekává zkraje roku 2014.