Článek
Vzhledová změna není tak výrazná. Renault Trafic dostal jen nové přední světlomety s čirým krycím sklem a integrovanými směrovkami, masku chladiče a na zadní části pak objevíme změněná koncová světla a nárazník. Do něho mohou být nově instalovány i parkovací senzory. V interiéru se jen v detailech změnila přístrojová deska, víc změn je však v druzích čalounění a dalších detailech.
Velmi však potěší kompletně "zrenovovaná" sada motorů. Asi nejžádanější bude zcela jistě turbodiesel 2.0 dCi s piezoelektrickými vstřikovači a výkonem 66 či 84 kW. Točivý moment u tohoto agregátu se šplhá na 240 resp. 290 N.m. Silnější je další turbodiesel s objemem válců 2,5 l a výkonem 107 kW (320 N.m). Pro příznivce zážehových motorů je připraven dvoulitr s výkonem 88 kW (190 N.m), tedy se stejnou výkonovou charakteristikou, ale nyní se splněním norem Euro 4.
V nabídce jsou dvě různé převodovky: šestistupňový manuál (všechny motory) a robotizovaná převodovka Quickshift (silnější 2.0 dCi a 2.5 dCi). Upraveny měly být na voze také podvozkové díly, které mají zlepšit jízdní vlastnosti a snížit přenos hluku do kabiny. Úpravy se týkají všech verzí, tedy jak užitkových, tak i osobních verzí traficů. Lehké podobné změny se však také dotkly většího modelu Master.