Hlavní obsah
BMW M2 CS Foto: BMW

Ještě silnější a rychlejší: BMW M2 ve verzi CS je auto pro skutečné řidiče

Téměř po roce čekání a špionážních fotografií se světu ukázalo BMW M2 CS jako vrcholná verze. Do boje jde se silnějším motorem, lepšími tlumiči a dvouspojkovou i manuální převodovkou.

BMW M2 CS Foto: BMW
Ještě silnější a rychlejší: BMW M2 ve verzi CS je auto pro skutečné řidiče

Nová M2 CS je nejmenším modelem od BMW, který se dočká právě označení nejextrémnější verze, jakou vozy z divize M nabízejí.

Sportovní automobil dorazí na trh s motorem S55, tedy benzínovým šestiválcem o výkonu 444 koňských sil a s točivým momentem 550 Nm. Výkon oproti M2 Competition je tedy navýšený o celých 39 koní. Nejostřejší modelová řada 2 bude navíc dostupná buď se sedmistupňovou automatickou dvouspojkovou převodovkou nebo se šestirychlostním manuálem, což jistě potěší většinu pravých benzínových nadšenců.

Fanoušky současné M2 bude také jistě zajímat, o kolik je „céesko“ rychlejší než klasická verze nebo model Competiton. BMW uvádí, že verze s dvouspojkovou převodovkou udělá 100 km/h za 3,8 sekundy, tedy o dvě desetiny vteřiny rychleji než manuál. Maximální rychlost je 280 km/h. Mnichovští inženýři si ale nechávají zadní vrátka, protože uvedli, že se čísla mohou do představení auta změnit.

Jako vždy si dalo BMW u modelu CS záležet na tom, aby se potenciální kupec dočkal skutečně řidičského požitku z jízdy a mohl svého nového miláčka bez ostychu vytáhnout i na okruh. I proto má automobil dva důležité prvky od divize M, a to konkrétně adaptivní tlumiče a aktivní diferenciál. Volitelná výbava také obsahuje karbon-keramické brzdy.

Uhlíkové vlákno je ostatně jedním z hlavních stavebních kamenů celé M2 CS. Ve spojení s plastem vytváří materiál, kterému v Mnichově říkají CFRP a jsou z něj vyrobeny přední maska, kapota, spoiler, difuzor, střecha a zpětná zrcátka.

Jak by se dalo u sportovního BMW čekat, v interiéru nikdo nešetřil kůží a alcantarou. Ta totiž pokrývá celou palubní desku, podpěrku ruky a rovněž sportovní volant od divize M. Výjimkou nejsou ani sportovní skořepiny, rovněž z dílen M Competiton. Zákazník navíc za svoje peníze získá několik emblémů s logem CS, aby i neznalí věci tušili, že tahle M2 není tak úplně stejná, jako ty ostatní.

BMW se chystá M2 CS představit na veletrhu v Los Angeles, který začíná 22. listopadu, do prodeje vůz půjde pravděpodobně během března 2020. Cena zatím nebyla stanovena.

Podívejte se na aktuální nabídku nových i ojetých aut BMW na Sauto.cz.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků