Hlavní obsah

Je to oficiální, nejostřejší Hyundai i30 N má druhou verzi

Hyundai ukázal druhou karosářskou verzi sportovního provedení modelu i30. Tentokráte je to liftback (třebaže označovaný jako fastback). Světová premiéra se uskuteční zkraje října na pařížském autosalonu.

Je to oficiální, nejostřejší Hyundai i30 N má druhou verzi

Hyundai i30 Fastback N je poháněn stejným motorem jako hatchback - tedy přeplňovaným čtyřválcem o objemu dva litry, který je k dispozici ve dvou výkonových stupních: standardní verze má 250 koní (184 kW), zatímco paket Performance zvyšuje nejvyšší výkon motoru na 275 k (202 kW).

Hyundai i30 Fastback N (2018)

Foto: Hyundai

Obě verze mají stejný největší točivý moment – 353 Nm při 1450–4000 otáčkách, respektive 1450–4700 otáčkách u výkonnější verze. I slabší varianta se rozjede na 250 km/h, zrychlení 0–100 km/h je otázkou 6,4 sekundy, respektive 6,1 s. To jsou úplně stejné hodnoty jako u výchozího hatchbacku.

Hyundai i30 Fastback N (2018)

Foto: Hyundai

Převodovka je výhradně manuální a má šest rychlostních stupňů. Výkon se přenáší na kola přední nápravy. Ve světové premiéře se nová karosářská verze ukáže 2. října na pařížském autosalonu.

Hyundai spolu s vozem odhalil také světový rekord - zvládl dojet z Říma do Paříže za něco přes osm minut, jak ukazuje video. Ovšem, má to háček - nebyla to hlavní města Itálie a Francie, nýbrž vesnice v Dánsku.

Hyundai i30 Fastback N (2018)

Foto: Hyundai

V minulosti jsme testovali první karosářskou verzi i30 N, pětidveřový hatchback. [celá zpráva]

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků