Hlavní obsah

Hyundai zvažuje vytvořit novou značku pro luxusní modely

Novinky, Martin Žemlička

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Korejský Hyundai zvažuje podle prezidenta amerického zastoupení Johna Krafcika vytvořit novou značku pro své luxusní modely. Krafcik to naznačil v rozhovoru pro americký Wall Street Journal.

Článek

Konkrétní název značky zatím nebyl zveřejněn. Hyundai zatím ani neví, zda by budoval samostatná dealerství nebo zda by použil levnější variantu – součásti stávajících autosalonů, ve kterých by byl vyhrazen zvláštní prostor pro modely s novým logem.

Separátní značky pro dražší modely má například Toyota (Lexus) nebo Nissan (Infiniti).

Společnost Hyundai Motor, založená v roce 1967, je součástí skupiny Hyundai-Kia Automotive Group, která je od roku 2007 pátým největším výrobcem automobilů na světě. Společnost Hyundai Motor s více než 75 000 zaměstnanci prodala v roce 2009 přibližně 3,1 miliónu vozidel po celém světě. Vozidla značky Hyundai se prodávají ve 193 zemích prostřednictvím 6000 prodejců.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám