Hlavní obsah

Hyundai i20 se oblékl do sportovního, verze N Line nabídne i odlišná sedadla

Novinky, Marek Bednář

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Sportovně laděný drobeček od Hyundaie nabídne dvoubarevné lakování a unikátní kola, ale pod kapotou můžete mít i základní dvanáctistovku. Nejvíc parády udělá zvenčí, nejužitečnější přídavek je naopak vevnitř.

Hyundai i20 N LineVideo: Hyundai

 
Článek

Vrchol nabídky Hyundai i20, alespoň prozatímní, se právě představil v podobě modelu i20 N Line. Tisková zpráva hovoří o „smyslné sportovnosti” a „zážitcích z ještě dynamičtější jízdy”, ovšem ve skutečnosti pod slupkou nečekejte nic víc, než nabídnou běžné i20 - N Line je jen výbavový stupeň, který se u skutečných ostrých N inspiruje pouze ve vzhledu.

Nové jsou tedy nárazníky, maska chladiče, chromovaná dvojitá koncovka výfuku a trojúhelníková mlhovka vzadu. Obrázky také ukazují možnost objednat vůz s černou střechou, ovšem ta je jen u této bílé barvy Polar.

Foto: Hyundai

Hyundai i20 N Line

Skutečný přínos ostřejší jízdě je v interiéru v podobě sportovních sedadel. Zbytek je jen pozlátko - kovové pedály a speciální hlavice řadicí páky či voliče samočinné převodovky. Vidíme také displej místo klasického přístrojového štítu, který by měl mít i nějaké možnosti individualizace.

Foto: Hyundai

Hyundai i20 N Line

Pod kapotu Hyundai nabízí to, co i u běžné i20 - atmosférickou zážehovou dvanáctistovku o výkonu 84 koní nebo litrový turbo-benzín T-GDI o 100 nebo 120 koních. V jeho silnější verzi je standardní výbavou 48V mildhybridní systém, který dokáže rekuperovat brzdnou energii.

Pojí se s ním „inteligentní” manuální převodovka iMT, která má elektronicky ovládanou spojku a bez zásahu řidiče dokáže tzv. plachtit, tedy spojku rozpojit a nechat vůz jet jen setrvačností.

Foto: Hyundai

Hyundai i20 N Line

V nabídce je i připojení vozu k internetu pomocí systému Hyundai Bluelink, které spolupracuje např. s aplikací do smartphonu, která umí vůz částečně dálkově ovládat. Ve výbavě je také armáda jízdních a bezpečnostních asistentů pod názvem Hyundai SmartSense.

Ceník zatím není k dispozici, ale „civilní” i20 začíná na 279 tisících korun a pokračuje nad 400 tisíc za kousky s bohatou výbavou a silnými motory. Je namístě očekávat, že verze N Line bude patřit k těm dražším.

Reklama

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám