Hlavní obsah
Hyundai i20 (facelift, 2012) Foto: Hyundai

Hyundai fluidními tvary omladil i20, nový je i tříválec

Korejský Hyundai v Ženevě ukáže kromě i30 v karosářské verzi kombi také omlazenou verzi kompaktního modelu i20, který si konkuruje například s fabií, fiestou či polem. Novinkou je tříválcový motor a tzv. fluidní design, který je zřejmý i z ostatních současných modelů Hyundai.

Hyundai i20 (facelift, 2012) Foto: Hyundai
Hyundai fluidními tvary omladil i20, nový je i tříválec

Vnější rozměry, až na jeden, jsou prakticky stejné - šířka 1710 mm, výška 1490 mm a rozvor 2525 mm jsou zcela stejné jako dosud. Délka byla v porovnání s předchůdcem prodloužena o 55 mm (vpředu o 30 mm, vzadu o 25 mm) na současných 3995 mm. Změnil se vnější design s šestiúhelníkovou maskou chladiče a novými světlomety - přední maska kopíruje vzhled současné i30 a dalších modelů od „hjondé“.

Hyundai i20 (facelift, 2012)

Foto: Hyundai

Nový je také tříválcový vznětový motor s interním označením U-II o objemu 1,1 litru a výkonu 55 kW (75 k). V nabídce budou ještě tři motory, jaký bude jejich výkon, zatím není jisté. Automobilka nicméně slibuje nižší emise a tím i spotřebu paliva.

Poprvé se nová i20 ukáže v úterý v 9:45 na prknech ženevského autosalonu.

Hyundai i20 1.4 CRDi

Foto: Martin Žemlička, Novinky

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Výběr článků