Článek
Hispano-Suiza byla synonymem pro luxus. Byl to jeden z největších konkurentů značek jako Rolls-Royce nebo Cadillac. Po druhé světové válce se ale firma specializovala na výrobu leteckých komponent (za války vyráběla známé výkonné letecké motory) a výroba automobilů byla zrušena.
Po desetiletích se pravnuk bývalého zakladatele značky Miguel Suqué Mateu rozhodl znovu oživit jméno výrobce automobilů. V Ženevě se představil vůz, který byl vlastně překapotovaným Audi R8 V10. Výkonný motor pracoval v karbonové karoserii, takže auto bylo i o 50 kg lehčí než původní vůz z Ingolstadtu. Automobilka jej nabídla zákazníkům za 700 000 eur (dnes asi 18 miliónů korun). Bohužel se už nikde neobjevila informace, kolik vozů bylo vyrobeno a dodáno zákazníkům.
Opět Ženeva
Devět let poté přijede do Ženevy na autosalon opět značka Hispano-Suiza. Tentokrát s novým vozem, který bude spíš vzpomínat na eleganci dlouhých blatníků a automobilové krásy minulosti, ale spojí ji s moderní technikou.
Podle informací Miguela Suqué Mateu bude pohonnou jednotkou elektromotor. Bude to reminiscence na vůbec první vůz Hispano Suiza, který v roce 1900 postavil pradědeček. A také to byl elektromobil. Až o dva roky později byl postaven automobil se spalovacím motorem.