Článek
První generace Citroënu C6 byla avantgardním luxusním sedanem. Bez chyb nebyl, přinášel ale na trh eleganci u německých výrobců nevídanou. Prodeje na evropském trhu by se však u „dvojky” nevyplatily, takže nová C6 byla vytvořena pouze pro Čínu.
Automobil je postaven na modulární platformě EMP2, a techniku tak sdílí s modelem Dongfeng Fengshen A9. Citroën C6 je dlouhý 5066 mm, 1858 mm široký a vysoký 1470mm, to vše při rozvoru 2,9 metru.
Uvnitř je dvanáctipalcový digitální přístrojový štít a displej multimediálního systému. Luxusní dojem v interiéru umocňuje dřevěné obložení a sedadla s kůží Nappa. Klimatizace je čtyřzónová.

Citroën C6 (2016)

Citroën C6 (2016)
C6 má poháněná přední kola, jež roztáčí pouhý čtyřválec se skromným zdvihovým objemem 1,8 litru. Největší výkon má hodnotu 204 k (150 kW) a točivý moment se chlubí hodnotou běžnou spíše pro nižší střední třídu – 280 Nm.
Prodejní cena nebyla zatím uvedena.

Citroën C6 (2016)