Článek
Stejně jako sedan 300C s pohonem zadních kol bude i kombík k dispozici se třemi zážehovými motory - 2,7 V6, 3,5 V6 a 5,7 V8 HEMI. Pohon všech kol AWD bude dodáván v kombinaci s motory 3,5 l a 5,7 l HEMI. Ceny prozatím zveřejněny nebyly, ale ze základní ceny sedanu, která s šestiválcovým motorem 2,7 činí 1,2 miliónu korun, se dá pro kombík odvodit základní cena na hranici o 100 až 200 tisíc vyšší.
Design vozu si zachovává osobitost sedanu. Robustní vysoká maska chladiče a decentně pojaté přední světlomety činí z tohoto vozu charismatického krasavce. Zadní víko je zavěšeno přímo nad ložnou plochou a systém otevírání umožňuje snadný přístup do zavazadlového prostoru, který má v základní objem 360 l. Sklápěním zadních sedadel, která jsou dělená v poměru 60/40, se dostaneme na objem až 1602 l.
.: Přístup do zavazadlového prostoru. Foto DaimlerChrysler
Touring se sedanem sdílí podvozek s nezávislým zavěšením předních kol SLA s krátkými a dlouhými rameny a pětiprvkovým nezávislým zadním zavěšením. Oproti sedanu má kombík o 25 mm větší světlou výšku. Systém stálého pohonu všech kol AWD dělí hnací moment na přední a zadní nápravu v poměru 38:62 %. Standardem jsou kotoučové brzdy s vnitřním chlazením. V předu s dvoupístovýmí bzdiči a kotouči o průměru 345 mm a vzadu s jednopístovými brzdiči a kotouči o průměru 320 mm.
Interiér vozu nese prvky komfortní výbavy a elegantní barevné ladění jednotlivých komponentů. Přístrojový panel je vybaven čtyřmi stříbrnými ukazateli s chromovanou úpravou rámečků. Středový panel obsahuje analogové hodiny a nové prvky ovládání větrání, topení, klimatizace a audiosystémem, který s přehrávačem 6 CD zvládné i formát MP3. Ideální posez umožňuje nastavitelnost sedadla řidič v osmi směrech, elektricky přestavitelné pedály, seřiditelný volant. Nastavení uchovává duální paměťový systém, který si pamatuje i nastavení zpětných zrcátek.
Pohonné jednotky
Motor V8 5,7 l HEMIŽ
zdvihový objem (cm3)
5654
výkon (kW/ot./min.)
250 / 5000
točivý moment (Nm./ot./min.)
525 / 4000
- s pětistupňovou automatickou převodovkou
Vybaven systémem vypínání válců MDS. Přepnutí z režimu osmiválce na čtyřválec trvá 40 milisekund a podle údajů automobilky zvyšuje hospodárnost o 20 procent.
Motor 3,5 V6 OHC
zdvihový objem (cm3)
3518
výkon (kW/ot./min.)
183 / 6400
točivý moment (Nm./ot./min.)
340 / 3800
- se čtyřstupňovou automatickou převodovkou
- verze AWD - pětistupňový automat
Motor 2,7 V6 2xOHC
zdvihový objem (cm3)
2736
výkon (kW/ot./min.)
142 / 6400
točivý moment (Nm./ot./min.)
257 / 4000
- se čtyřstupňovou automatickou převodovkou