Hlavní obsah

Cadillac přináší nový ještě dynamičtější crossover SRX

Právo, Jaroslav Šimek

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Cadillac zveřejnil první informace o crossoveru SRX příští generace, který bude na celosvětový trh uveden ve druhé polovině roku 2009. Zcela nový Cadillac SRX, který do segmentu luxusních crossoverů přináší ještě více dynamiky, je charakteristický na první pohled nezaměnitelným designérským jazykem, typickým pro svoji značku.

Foto: GM, Právo

Karosérie nové generace crossoveru Cadillac SRX dostala velice dynamický design.

Článek

„Nová generace řady SRX je výsledkem pokračujícího vývoje a upřesňování designérského stylu značky Cadillac,“ uvedl Clay Dean, ředitel značky Cadillac odpovědný za design, a dodal: „Naším cílem bylo vytvořit výrazně dynamický model pro třídu luxusních crossoverů.“

.: Karosérie nové generace crossoveru Cadillac SRX dostala velice dynamický design. foto: Právo/GM

Zcela nový Cadillac SRX se představí ještě v tomto roce na důležitých světových autosalonech, kdy budou také zveřejněny bližší technické a marketingové údaje. Novinka nahradí verzi crossoveru SRX, která vstoupila na trh v roce 2004 a sehrála klíčovou roli v procesu produktové renesance své značky a její globální expanze.

Crossover SRX nové generace má podobný styling a proporce jako koncept Provoq, který se s velkým úspěchem představil během roku 2008 na mnoha autosalonech.

Kam směřuje značka

Zcela nový produkční model má vynikat špičkovými jízdními vlastnostmi a dynamikou, stabilitou za všech klimatických podmínek a velmi prostorným a moderně řešeným interiérem pro pět pasažérů a jejich zavazadla.

.: Tvář novinky je s konkurenčními modely nezaměnitelná. foto: Právo/GM

„Cadillac SRX nové generace spolu s novým modelem CTS Sport Wagon jsou nejlepší ukázkou současného dynamického designu značky Cadillac, který naznačuje i budoucí směřování automobilky. Díky nim máme ty správné vozy v pravý čas pro současné zákazníky luxusních segmentů,“ řekl Jim Taylor, ředitel automobilky Cadillac.

Reklama

Související témata:

Související články

Levné Sandero je docela fešák

Automobilová novinka, která si odbyla svůj evropský výstavní debut na březnovém autosalonu v Ženevě a už se také několik měsíců vyrábí, patří do stejného...

Výběr článků

Načítám