Článek
Nový model se na trh dostane nejdříve v roce 2014, možná i o rok později. Pro fanoušky značky je důležité, že automobilka potvrdila nástupce, což dosud nebylo jisté. Zatím nejsou k dispozici žádné technické údaje, Bugatti se podle slov hlavního inženýra chce zaměřit na snižování hmotnosti.
Ve hře je i hybridní pohon (kombinace spalovacího motoru a elektromotoru), automobilka zkoumá možnosti, ale není ještě přesvědčena o jeho nasazení v sériové verzi.
O pohon současného Veyronu se stará impozantní šestnáctiválec se čtyřmi turbodmychadly a výkonem 1001 koní. Maximálka činí 407 km/h a 0-96 km/h zvládne Veyron rychleji než většina supersportovních motorek - za 2,5 sekundy, 7,3 sekund stačí k rozjetí na 200 km/h.
Verzi Grand Sport Vitesse, respektive SuperSport pohání stejný motor o výkonu 1200 koní, nejvyšší rychlost činí extrémních 431 km/h.