Článek
Designově se koncept LF-C jednoznačně hlásí k moderním luxusním "sporťákům", když jistě nejzajímavějším prvkem je unikátní systém sklápění střechy. Daleko futurističtější je však interiér, kterému vévodí modře podsvícená středová konzole. Modře podsvícený je i displej s klasickými pochromovanými "budíky" a většina ovládacích prvků.
Unikátní volant, při jehož tvorbě se Lexus inspiroval u vozů formule 1, je doplněn technologií "drive-by-wire" (tzv. řízení po drátech), která namísto mechanických vazeb využívá elektronická propojení k ovládání řízení, brzd a dalších funkčních systémů vozu.
Čtyřmístné kupé, které je schopno se během několika okamžiků proměnit v kabriolet, pohání vpředu uložený osmiválec o objemu 4,3 litru, dávající výkon 220 kW (300 koní). O přenos točivého momentu se stará šestistupňová sekvenční převodovka.