Hlavní obsah

BMW má pokračovat s výrazným a kontroverzním designem

Polarizující design některých nových vozů značky BMW existuje proto, aby auta vyčnívala z davu a přitáhla víc pozornosti. V rozhovoru to uvedli šéfové designu Domagoj Dukec a Adrian van Hooydonk.

Foto: BMW

Vzhled nového BMW M3 není pro každého.

Článek

Výrazný design některých nových vozů značky BMW, zejména řady 4 či ostrých M3 a M4, budí vášně. Jedněm se nelíbí vůbec, jiným naopak velmi; jisté je, že se zejména díky polarizujícím ledvinkám o nových „bavorácích” mluví opravdu hodně. A podle hesla „špatná reklama, taky reklama” je to pro automobilku přínosné.

Podle Domagoje Dukce, šéfdesignéra značky, budou přídě BMW pořád výrazné. „Když chcete vytvořit něco, co vyčnívá, musí to být odlišné a musí to být význačné. Když chcete zaujmout určitou skupinu zákazníků, musíte vyčnívat. Není naším cílem potěšit všechny, ale musíme potěšit své zákazníky,” uvedl pro britský web Autocar.

Foto: BMW

Nové BMW M4 a jeho gigantické bobří zuby

Podle Adriana van Hooydonka, senior viceprezidenta designu koncernu BMW, je zpětná vazba někdy „brutální”, ale to neznamená, že BMW změní svůj přístup. Konflikt je podle něj normální.

První jízda v BMW řady 4: Zapomeňte na zuby

Testy

„Je tu určité tření, když starší produkt je tak úspěšný, a to je to, co vidíme,” nechal se slyšet. Oba vedoucí pracovníci se shodli v tom, že chtějí nabízet auta, která si lidé chtějí koupit, ne ta, která potřebují.

Anketa

Líbí se vám trend zvětšování ledvinek na přídích BMW?
Ano
35 %
Ano, ale bobří zuby M3 a M4 jsou už trochu moc
4 %
Ne
51 %
Nevím/Je mi to jedno
4,5 %
Jsem fanouškem Audi/Mercedesu, takže mám škodolibou radost
5,5 %
Celkem hlasovalo 4148 čtenářů.

Reklama

Související články

Test BMW X7 M50i: Američan s bavorským pasem

Je to veliké, má to osmiválec a vyrábí se to v USA – a přesto to všichni považují za německé auto. Řeč je o BMW X7 M50i, které ve snaze uzurpovat si mou přízeň...

Výběr článků

Načítám