Hlavní obsah

Restaurátorská firma Faralli & Mazzanti se rozhodla, že je čas představit svůj vlastní výrobek. Není lepší místo na prezentaci, než soutěž automobilové krásy Villa D'Este, která začala 22. dubna. Je tedy nasnadě, že firma zabývající se historickou krásou se zaměřila na vytvoření vozu se silnými retroprvky - Antas V8.

Antas V8: Automobilová renesance

Stejně jako vizáž i technologie si musela vystačit s tím, co používali naši předci. Na ocelovém rámu je umistěna ručně vyrobená karoserie. I připevnění má tradiční - nýty. Ty jsou i viditelné na "ocasním křídle", rozdělující zadní okno. Také v interiéru najdeme zajímavé spojení historie s moderními technologiemi.

Ve středu na zabroušeném hliníkovém kusu najdeme klasické kruhové přístroje - otáčkoměr, rychloměr, palivoměr, teploměr a voltmetr. Nad nimi je ovšem vyklenutý prostor pro obrazovku, na kterou se promítá obraz ze zpětné kamery.

Pod dlouhou přední kapotou je uložený vidlicový osmiválec Maserati o objemu 4719 ccm se čtyřmi karburátory Weber. Ten dodává nejvyšší výkon 228 kW při 6000 ot./min a točivý moment 421 N.m při 3500 ot./min. Zadní kola jsou poháněna prostřednictvím pětistupňové manuálně řazené převodovky ZF.

Nejvyšší rychlost má vůz podle výrobce asi 270 km/h a na stokilometrovou rychlost z klidu vysprintuje Antas V8 za 5 s.

Vůz o rozměrech 4750 x 1780 x 1200 je zatím jediným kusem. O jeho výrobě se neuvažuje.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků