Corvette osmé generace, již jsme nesčetněkrát viděli v maskovací fólii, má určité problémy, které můžou ovlivnit její debut. O trablích s elektroinstalací se ví již delší dobu, ale podle webu Hagerty, který cituje „dobře umístěné zdroje”, tu jsou ještě další nesnáze.

Hlavní problém je v ohýbání šasi, které má podobu hliníkového prostorového rámu. Má se to dít u prototypu, který je vybaven osmiválcem přeplňovaným dvěma turbodmychadly a dávajícím údajně výkon 900 až 1000 koní. Kroucení rámu je dost vážné na to, aby rozlámalo skleněnou kapotu motoru.

Poslední věc souvisí s blíže nespecifikovaným rozkolem mezi designéry a technickými vývojáři. To může být v podstatě cokoliv - něco na poli výhledu z vozu, ergonomie či třeba designu kabiny; bližší informace zveřejněny nebyly.

2020 Chevrolet Corvette C8 Prototype

Posted by Simon Siu on Tuesday, 11 December 2018

Základní verze si má zachovat jméno Stingray a turbodmychadla mít nejspíš nebude. Očekává se výkon zhruba 500 koní, poskytovaný inovovaným osmiválcem LT2 z generace C7, tedy motorem o objemu 6,2 litru.

Podle Hagerty z nabídky zmizí manuální převodovka a jedinou volbou bude sedmistupňová dvouspojka. V plánu je i hybrid, který by měl být čtyřkolkou, ale kvůli elektromotoru má přijít o přední zavazadelník.