Německý ABT se začal opravdu vážně zajímat o elektromobily. A ne jen okrajově. Po kompletní přestavbě Audi RS6-E Prototype je tu další elektrický vůz. Opět vlastně kompletně vydlabaný klasický vůz a předělaný na elektromobil. Tohle není klasický tuning, kde se dodá nová ECU k motoru, nasadí se nový výfuk, sportovní vzduchový filtr a nová kola… Tohle je už je práce konstruktérská.

Co se chystá na ženevském autosalonu 2019
 Nový Peugeot 208 oficiálně představen. Zvenčí i uvnitř je maximálně odvážný
 Volkswagen omladil řadu Multivan. V interiéru nastala malá revoluce
 Cupra ukazuje svůj první vlastní model, koncept Formentor

Auto má na první pohled jen mírné úpravy vzhledu. Jsou to drobné změny na nárazníku, nástavce prahů, zadním křidélku a světlosti. Samozřejmě nevýraznější změnou je šedo-zelený polep, ale to je jen marketing.

S autem se setkáme na ženevském autosalonu

S autem se setkáme na ženevském autosalonu.

Vzhledem k výkonu je tohle spíš na ozdobu

Vzhledem k výkonu je tohle spíš na ozdobu.

Pod kapotou je elektromotor o výkonu 82 kW (110 koní) s točivým momentem 200 N.m. Kapacita akumulátorů je v základní verzi 37,3 kWh, což stačí na dojezd 208 km. Ovšem zanedlouho se představí i větší kapacita 74,6 kWh. Pak se dojezd prodlouží na 400 km.

Samozřejmě že největší výhodou vozu je jeho objem vnitřního prostor, kde se může převážet buď ohromná hromada nákladu, nebo osm cestujících. Druhý případ bude ideální vůz pro letištní taxíky v městech, kde je omezený vjezd do center z důvodů snížení emisí.