Teprve ani ne před dvěma měsíci Porsche uvedlo další generaci nekonečné ságy jménem 911. Legenda mezi sportovními vozy se opět dočkala spíše mírných změn, celkový koncept zůstal samozřejmě zachován. Nový je však například interiér s modernějším informačně-zábavním systémem.[celá zpráva]

Nyní obdobných změn doznala i otevřená verze Cabriolet. Tato varianta pro milovníky otevřeného nebe nad hlavou se mezigeneračně liší především konstrukcí střechy. Je vyztužena hořčíkovou slitinou. Díky tomu dochází k menší deformaci při vysokých rychlostech. Navíc se do 50 km/h umí složit do 12 sekund díky výkonnější hydraulické soustavě.

V nabídce je zatím jen verze Carrera S a Carrera 4S

V nabídce je zatím jen verze Carrera S a Carrera 4S.

V prvních měsících po uvedení na trh bude Cabriolet k mání jen ve verzích Carrera S a Carrera 4S, tedy s posílenými motory a možností připlatit si za pohon všech kol. Třílitrový plochý šestiválec tehdy nabídne 331 kilowattů, tedy 450 koňských sil a točivý moment až 530 Nm. Na stovce jste za 3,7, respektive 3,6 sekund. Maximální rychlost činí 306, respektive 304 km/h u těžší čtyřkolky.

Porsche slibuje, že Cabriolet bude v nové generaci lepším řidičským autem. Zajistit to má především vyšší torzní tuhost a poprvé v historii otevřené verze také příplatkový aktivní podvozek s tužšími stabilizátory a o 10 mm nižší světlou výškou. Dodávky prvních vozů začnou v létě, na český ceník si ještě počkáme.

Střecha je tužší a rychleji se stahuje

Střecha je tužší a rychleji se stahuje.

V interiéru se od kupé novinka liší jen tlačítky pro stahování střechy

V interiéru se od kupé novinka liší jen tlačítky pro stahování střechy.