Už základní verze 4x4^2 potřebuje pořádně zdatného atleta. Nahoru se leze hodně těžko. Jenže Brabus se toho nebojí. Speciální portálové nápravy, které používá G, jsou zde speciálně upraveny. Závěsy jsou nové. Pružící jednotky jsou zcela jiné a adaptivní pružení má o patnáct procent větší objem oleje, aby mohl lépe reagovat na nároky auta.

Brabus 700 4x4^2 Final Edition

Brabus 700 4x4^2 Final Edition

Ale to není všechno. Brabus nazval auto 700 4x4^2 Final Edition. Číslovka znamená výkon motoru. Ano, ten ohromný twin-turbo osmiválec o objemu 5,5 litru má nově výkon 515 kW (700 koní) a točivý moment 960 N.m. Tahle šílenost na terénních nápravách pak dokáže vystřelit z 0 na 100 km/h za 5,0 s a maximální rychlost je 210 km/h.

I interiér se změnil. Hlavně se tu objevil dotykový displej, který ovládá jak nastavení pružení, tak i jízdní módy: "Comfort", "Sport", "Off-Road" a "Individual". Posledně jmenovaný individuální mód dokonce může nastavit jinou charakteristiku pružení na přední a zádní nápravě zvlášť.

Cena auta je skoro šest milionů korun a odpovídá exkluzivitě. Firma takhle upraví pouze dest vozidel.