Pokud máme facelift shrnout do jedné věty, bude znít takto: změnila se nabídka motorizací a přibyly nové bezpečnostní prvky. Nejprve k motorům: nově plní emisní normu Euro 6d Temp, která začne platit od září příštího roku. A třebaže na oficiálních stránkách českého zastoupení v ceníku figuruje jenom jedna motorizace, celkem jsou tři. Dva naftové a jeden benzínový.

Všechny nabízené motorizace mají zdvihový objem 1,6 litru; základem je diesel s výkonem 85 kW / 115 koní a 280 newtonmetry, který doplňuje silnější verze s parametry 100 kW (136 k) a 320 N.m.

Hyundai i40 facelift (facelift, 2018)

Hyundai i40 (facelift, 2018)

Hyundai i40 kombi 1.7 CRDi

Hyundai i40 kombi

FOTO: Martin Žemlička, Novinky

Zážehové motory zastupuje čtyřválcová šestnáctistovka o výkonu 100 kW (136 k) s výhradně šestistupňovou manuální převodovkou. To k silnějšímu dieselu si můžete zvolit také sedmistupňový automat DCT.

Změny jen kosmetické

Mírně se změnila přední maska a umístění mlhových světel, jinak je vnější vzhled zcela totožný s verzí před faceliftem. Z estetických prvků jsou nová osmnáctipalcová kola, šestnácti- a sedmnáctipalcové disky zůstaly beze změny. Uvnitř jsou nové barvy interiéru - černá a kombinace černá-šedá.

Hyundai i40 facelift (facelift, 2018)

Hyundai i40 (facelift, 2018)

Novinkou je pak asistent FCA (Forward Collision-Avoidance Assist) pro zastavení vozidla před překážkou. Systém využívá kamery a dovede i zcela zastavit. Detekovat umí i vozidla pohybující se rychlostí více než 10 km/h.

Omlazený Hyundai i40 se bude prodávat ve verzích sedan a kombi. V Česku stojí nová verze bez desetikoruny 770 000 korun.

Hyundai i40 facelift (facelift, 2018)

Hyundai i40 (facelift, 2018)