Štír ve znaku je docela solidní známka toho, že auto dokáže něco, co konkurence ne. U malé pětistovky to samozřejmě platí dvojnásob, protože miniaturní městská vozítka ve verzi s opravdu ostrým sportovním podvozkem a vysokým výkonem nejsou obvyklá. Jenže i Abarth musí splnit emisní limity. A tak auto muselo projít úpravami, aby se tak stalo.

Motor 1.4 T-Jet nyní splňuje normu Euro 6D-Temp. Stále má ty samé výkony v několika různých provedeních: verze 595 má 107 kW (145 koní), 595 Pista 118 kW (160 koní), 595 Tourismo 121 kW (165 koní) a Competizione i 695 Rivale zas 132 kW (180 koní).

Nový výfuk má vylepšený zvuk

Nový výfuk má vylepšený zvuk.

Interiér má nový volant

Interiér má nový volant.

Co se dál změnilo, je třeba nový výfuk Record Monza Attivo, který má v sobě ovládanou klapku. V klasickém režimu je zvuk víc potlačený, ve sportovním pak zase víc řve. Vzhledově pak auto dostalo nový přední nárazník, který o 18 % zlepšuje chlazení motoru a také trochu pozměněný zadní nárazník.

Uvnitř je víc karbonu, nový sportovní volant se zploštělou spodní částí a nový mediální systém. Pro verzi 595 Tourismo je nová barva karoserie Asfalto Grey a pro verze Competiziione a Pista zase řvavá Adrenalina Green.

Nové ceny zatím nebyly uvedeny. Ta nejslabší verze dosud stojí 485 000 Kč a s výkonem samozřejmě roste výrazně vzhůru.