Vůbec první Ford Mustang se sériovým číslem měl osmiválec o výkonu 164 koní, bílou barvu s označením Wimbledon White, plátěnou střechu a třístupňovou manuální převodovku. Psal se rok 1964 a VIN tohoto vozu končilo čísly 001.

O třiapadesát let později z výrobní linky sjel mustang s pořadovým číslem deset miliónů. Je to opět kabriolet v barvě Wimbledon White, jen jeho manuální převodovka má šest stupňů a jeho osmiválec dává 450 koní.

Leaked images of the 10,000,000th Mustang produced! http://mustangfanclub.com/10-millionth-ford-mustang/ REVan Media

Posted by Mustang Fan Club on Monday, 6 August 2018

Tedy, s největší pravděpodobností - Ford zatím neučinil žádné oficiální prohlášení. Že tohle není jen další bílý mustang, se dozvídáme od Evana J. Smitha, který zveřejnil fotku vozu na výrobní lince - a později i hotového auta - na Instagramu.

Uvádí, že barva vozu není bílá Oxford, kterou Ford normálně nabízí, nýbrž právě bílá Wimbledon. Kromě prvního mustangu ji nosila také auta z edice k 50. výročí modelu, která se v omezeném počtu vyráběla v roce 2015.

10 Millionth Ford Mustang Revealed In Leaked Image? http://ow.ly/yQ6U30lie6e #ford #mustang #mustangs...

Posted by Mustangs Unlimited on Tuesday, 7 August 2018

Smith u fotografií používá také hashtag #notforsale, tedy že vůz nebude na prodej. Je tedy možné, že si ho Ford nechá do muzea. Na rozdíl od devítimilióntého mustangu, který byl dle webu MustangFanClub.com vyroben v roce 2008. Tehdy si ho koupil nejmenovaný farmář z Iowy, aniž by věděl, že kupuje kousek historie.

Deset miliónů běžných aut není nic zvláštního. U sporťáku je to působivé

Deset miliónů vyrobených kusů nějakého modelu není zas tak neobvyklé, ale většinou to jsou obyčejná auta. Toyoty Corolla za 52 let výroby vzniklo 44 miliónů kusů. Jenže Ford Mustang je auto pro zábavu.

„Takový vůz si člověk koupí jako druhé nebo třetí auto spíš než jako jediný vůz na každý den. Proto je tahle meta působivá,” říká Matt Anderson z Muzea Henryho Forda.