Je to Audi, takže radikální změny na vnějším designu nečekejte. Ostatně nebyly ani potřeba, protože už třetí, čtyři roky stará generace vypadá velmi nadčasově. Designéři tak jenom decentně uhladili kontury, změnili masku a upravili otvory pro přívod vzduchu k motoru. Přední světlomety nově spoléhají výhradně na diody.

Audi omladilo rovnou obě karosářské verze, tedy kupé i roadster. Vnější rozměry tohoto 4,19 metru dlouhého kupé a roadsteru (obě verze jsou stejně dlouhé) zůstaly zachovány. Stejně tak velikost kol, ta nejmenší mají sedmnáct, největší dvacet palců.

Audi TT (facelift, 2018)

Audi TT (facelift, 2018)

FOTO: Audi

Audi TT

Audi TT

FOTO: Audi

Nově už bez turbodieselu

V nabídce motorizací jsou zatím dvě verze dvoulitrového čtyřválce, obě nové a přepracované. Proti minulosti vypadl dieselový motor 2,0 TDI, který se k tomuto autu tak jako tak nehodil. Základem je verze 2,0 TFSI o výkonu 145 kW neboli 197 koní a maximálním točivém momentu 320 N.m při 1500 otáčkách.

Silnější provedení nabídne 225 kW a tedy 306 k a 370 newtonmetrů, dostupných od 1600 otáček.

Audi TT (facelift, 2018)

Audi TT (facelift, 2018)

FOTO: Audi

Audi TT (facelift, 2018)

Audi TT (facelift, 2018)

FOTO: Audi

U obou verzí si lze zvolit šestistupňovou manuální převodovku, na výběr je pak i sedmistupňový S Tronic. Všechny verze kromě slabšího roadsteru mají nejvyšší rychlost omezenou při tradičních 250 km/h.

Výkon u slabší verze se přenáší na přední kola, v případě výkonnější verze lze zvolit pohon všech čtyř kol. Totéž platí jak pro kupé, tak pro roadster. Výkonnější dvoulitr s označením 45 TFSI zvládne sprint na 100 km/h za 5,9 sekundy, slabší provedení umí tu samou disciplínu za 6,6 sekundy.

Cena verze 40 TFSI začíná na 900 tisících korunách, silnější verze je o 450 tisíc dražší.

Audi TT (facelift, 2018)

Audi TT (facelift, 2018)

FOTO: Audi

Audi TT (facelift, 2018)

Audi TT (facelift, 2018)

FOTO: Audi