Umberto Palermo (jinak UP – Design) navrhl přestavět auto tak, aby bylo modernější. Přece jen 4C už má ty nejlepší roky za sebou, a i když vypadá stále dobře, už se trochu okoukalo. Tahle přeměna, která zasáhla vlastně do všech částí karoserie vozu, mu nechala sice ten šmrnc 4C, ale udělal z auta opravdu zajímavý unikát.

Mole Costruzione Artigianale 001

Mole Costruzione Artigianale 001

FOTO: Mole Design

Mole Costruzione Artigianale 001

Mole Costruzione Artigianale 001

FOTO: Mole Design

V Mole Design (firma, která se zabývá přestavbami aut) pak postavili návrh na kola. Je vidět, že auto je silně rozšířené. Nová světla zasazená do prohlubní mají LED techniku. Automobil dostal také zaslepené zadní okno, které nahradil kryt s pěticí žeber jak ze starých sporťáků. Samozřejmostí jsou nové prahy, difuzor, koncovky výfuku či kola.

Interiér je proveden v kombinaci černé a oranžové kůže. Ze stejného materiálu je i sada zavazadel, které vyrobila firma Tramontano. Interiér pak je doplněn hliníkovými díly, jako jsou výdechy ventilace, kaplička přístrojů, ovladače na volantu apod.

Mole Costruzione Artigianale 001

Mole Costruzione Artigianale 001

FOTO: Mole Design

Mole Costruzione Artigianale 001

Mole Costruzione Artigianale 001

FOTO: Mole Design

Pod kapotou zůstalo to, co je v Alfě Romeo 4C standardem – řadový čtyřválec s turbem, který dokáže z maličkého objemu 1,75 l vymáčknout 177 kW (240 koní) a točivý moment 350 N.m. Auto mělo premiéru 6. června v Turíně a vznikl pouze tento jediný kus. Umberto Palermo ale má na svém kontě víc automobilových kreací, třeba i přestavby Tesly Model S.