Co vlastně jsou lowridery? Jsou to auta, která mají podvozek snížený na opravdu extrémní hodnoty. Ovšem dnes tohle nejčastěji nepraktikují na klasických vinutých pružinách, ale využívají vzduchového odpružení s proměnlivou výškou. V té nejnižší poloze pak auta vlastně leží na břiše.

Stejný systém instaloval rakouský tunikový specialista na snižování podvozků LowRider. Jedná se o vzduchové odpružení, které má několik různých nastavení. Tedy slovo několik plně nevystihuje tu neuvěřitelnou variabilitu. Systém Air Lift Performace má v sobě zabudované tělo regulátoru od 3H Management. Každé kolo má na sobě senzor výšky, který dokáže udržet navolenou světlou výšku v přesném nastavení v rozmezí jednoho milimetru. Navíc je možné nastavit neskutečných 30 stupňů tvrdosti.

Volkswagen T-Roc jako lowrider

Volkswagen T-Roc jako lowrider

FOTO: LowRider e.U

Volkswagen T-Roc jako lowrider

Volkswagen T-Roc se sníženou světlou výškou

FOTO: LowRider e.U

Vůz tak může být přilepený k zemi, stejně jako stát extrémně vysoko pro jízdu v terénu. Firma říká, že by auto klidně zvládlo terénní trať Red Bull Ring ve Spielbergu.

Nová jsou na autě i kola. Jedná se o dvacetipalcové ráfky Dötz CP5 Dark, které jsou obuty do odpovídajících pneumatik 235/30 R20. Zajímavý polep karoserie má pak na svědomí specializovaná firma FoliArt. Cena vozu nebyla zveřejněna.

Volkswagen T-Roc jako lowrider

Volkswagen T-Roc po úpravě

FOTO: LowRider e.U