SV Coupé samozřejmě vychází z pětidveřového Range Roveru. Jiné jsou masivnější dveře vpředu (a absence těch vzadu). Jiná je i střecha, která se více svažuje směrem k C sloupku. Dveře jsou navíc bezrámové, což třídveřovému Rang Roveru dodává na eleganci.

Automobilka udává, že v nabídce je stovka barev karoserie, není ale problém namíchat prakticky jakýkoliv odstín. Uvnitř ručně montovaného interiéru jsou dle očekávání ty nejluxusnější materiály, kupříkladu ořechové nebo javorové dřevo. Ale vybrat si lze prakticky jakýkoliv materiál, který dovnitř půjde zabudovat.

Range Rover SV Coupé (2018)

Range Rover SV Coupé (2018)

FOTO: Land Rover

Na výběr jsou dále čtyři barevné varianty interiéru. Vždy je dvoubarevný, přední a zadní sedačky mají jiný odstín. A vzadu jsou výhradně dvě, aby se trojice cestujících nemusela mačkat.

Proti Range Roveru byl podvozek o 8 mm snížen a má tužší tlumiče. Schopnosti v terénu to ale moc neovlivní a třeba i tato luxusní varianta zvládne brodit 900 mm hlubokou vodou. A za autem můžete táhnout 3,5tunový přívěs.

Range Rover SV Coupé (2018)

Range Rover SV Coupé (2018)

FOTO: Land Rover

O 5 koní více

Automobilka se chlubí tím, že Range Rover SV Coupé je nejrychlejším Range Roverem v historii. Je to pravda, byť proti verzi SVR má popisovaný kousek jenom o 5 koní větší výkon pětilitrového kompresorem přeplňovaného osmiválce.

Točivý moment má hodnotu 700 Nm, což je o 20 více než u SVR. Nejrychlejší ale limitovaná edice není – Range Rover SVR umí zrychlení 0–100 km/h za 4,5 sekundy, SDV Coupé tu samou disciplínu zvládne za 5,3 sekundy. Oba modely mají stejnou maximální rychlost – 266 km/h. Test verze SVR najdete zde. [celá zpráva]

Známá je i česká cena. A je pořádně nafouklá – 7 647 563 korun je nejvíce, kolik za automobil od Land Roveru dáte. Do prodeje po celém světě zamíří pouhých 999 kusů.

Range Rover SV Coupé (2018)

Range Rover SV Coupé (2018)

FOTO: Land Rover