Článek
Jiný je přední i zadní nárazník, trochu se zvětšila maska chladiče, jinak tvarované jsou přední mlhovky. Vzadu si pak povšimněte mohutnějších koncovek výfuku se zvětšeným průměrem 90 mm. Všechny čtyřválce mají nově dvojitou koncovku výfuku.
Jako obvykle se bude nabízet i designový sportovní paket, přinášející o trochu ostřejší rysy, zejména u předních partií. Přibyly dva odstíny laku, nový je i design kol v průměrech 17, 18 a 19 palců.
Nabídka motorizací se nemění. BMW udává, že došlo k upravení časování ventilů nebo přeplňování – to vše pro snížení spotřeby, respektive emisí. Všechny vznětové motory budou nově vybaveny selektivní katalytickou redukcí (SCR) pro snížení emisí oxidů dusíku; v autě tak přibyl zásobník na roztok močoviny.
Největším trhem je Německo
Uvnitř je nové čalounění sedadel a multimediální systém. Ten pro zobrazení využívá 6,5 nebo 8,8palcový dotykový displej. Nabídka pro přehrávání hudby, navigaci či telefonování tak nabízí stejné možnosti jako BMW, která na trh vstoupila v loňském roce.
Omlazená verze se začne prodávat v březnu. Předpokládáme, že výrobce nebude dělat cenové korekce a základní částka tak bude začínat na 672 tisících. Mezi největší trhy pro popisovaný model patří Německo, Čína a Velká Británie.