Základem je Hyundai Ioniq hybrid. Ten podle amerických tabulek hodnocení EPA má spotřebu 4,28 l na 100 km resp. 4,06 l na 100 km v provedení Blue. Bisimoto úpravami slibují změnu přímo úžasnou – 2,83 l na 100 km.

Jak toho docílili? Především snížili odpory. Odpor valení ukrojili použitím speciálních pneumatik Bridgestone Ecopia. Aerodynamiku vylepšilo snížení vozu, výměna předního nárazníku, integrace speciální odtrhové hrany na zadní víko a také zakrytí zadních kol.

Bisimoto Hyundai HyperEconiq Ioniq

Bisimoto Hyundai HyperEconiq Ioniq

FOTO: Hyundai

V motoru pak najdeme nové svíčky NGK nebo speciální nízkoviskózní olej PurOl Elite.

Automobil je odlehčen. Hodně udělala kola, která jsou z uhlíkového kompozitu. Nové jsou i brzdy, uvnitř přístroje za volantem nebo sedačky od firmy Recaro.

Pokud se ptáte na cenu, tak ta nebyla zveřejněna. Je to jen takové cvičení firmy Bisimoto, na kterém se podílela sama automobilka Hyundai.