Tahle změna není tak úplně nápadná. Škodu Octavii RS v kombíku byste asi na silnici přehlédli. Nijak nevybočuje z řady. Samozřejmě že i pro tohle auto má ABT hromadu doplňků, ale tedy prostě nejsou použity. Není třeba.

Škoda Octavia Combi RS od ABT Sportsline

Škoda Octavia Combi RS od ABT Sportsline

FOTO: ABT Sportsline

Škoda Octavia Combi RS od ABT Sportsline

Škoda Octavia Combi RS od ABT Sportsline

FOTO: ABT Sportsline

To hlavní je totiž pod kapotou. Tradiční motor TSI, který už v sériovém provedení má nejvíc koní v historii, je nově ještě silnější. Posílil totiž na famózních 232 kW (315 koní) a točivý moment se vyšplhal na 450 Nm! To znamená, že výkon proti sériovce vyrostl o 37 %!

Samozřejmě že se ptáte na životnost motoru. Tak ABT Sportsline má na všechny svoje úpravy standardní záruku dva roky nebo 100 000 km. Bohužel je tato záruka omezena jen na země, kde je ABT oficiálně v zastoupení (i partnerském) – Německo, Rakousko, Holandsko, Belgie, Lucembursko, Švédsko, Norsko, Dánsko, Finsko, Itálie a Polsko.

Kdo se pozorně podívá na auto, možná pozná, že přece jen je na něm něco trochu jinak. Jsou to kola ABT ER-C s pneumatikami 225/35 R19 a snížený podvozek o 20 mm. Přece jen je zapotřebí ty koně dobře pohlídat na silnici.

Pokud se ptáte na cenu, tak se obraťte na výrobce. I na stránkách zatím o ceně mlčí a jen odkazuje na osobní dotaz právě na něj.