O pohon konceptu, který nejvíce připomíná SUV, se starají hned tři elektromotory. Poháněna tak jsou všechna čtyři kola, jaký je celkový výkon motorů, ale japonská automobilka dosud neprozradila. Jeden elektromotor pohání přední kola, zbývající dva ta zadní.

Pro zlepšení jízdních vlastností zejména v zatáčkách funkční koncept využívá takzvané vektorování točivého momentu, tedy optimální využití točivého momentu mezi zadními koly.

Koncept bude využívat umělé inteligence pro rozpoznání hlasu a pozná, kdo zrovna automobil řídí. Díky tomu může posádce nabídnout „služby nejlépe odpovídající jejím preferencím a potřebám”. O jaké služby jde konkrétně, zpráva neuvádí.

Mitsubishi e-Evolution Concept (2017)

Mitsubishi e-Evolution Concept (2017)

FOTO: Mitsubishi

Chytré reproduktory propojí auto a domácnost

Součástí jsou i tzv. chytré reproduktory, ty využívají asistentku Alexa ze služby Amazon Echo a virtuálního osobního asistenta Google Home. Díky tomu můžete na dálku nastavit teplotu v bytě, ovládat osvětlení nebo třeba pračku.

Koncept e-Evolution ukazuje budoucnost automobilů pohledem Mitsubishi. Ta bude čím dál více propojená s digitálním světem a z hlediska jízdních vlastností nebude kromě elektrického pohonu přinášet nic nového. Kdo tedy čekal elektrického nástupce lanceru, byl z novinky automobilky se třemi diamanty ve znaku mírně rozčarován.

Mitsubishi e-Evolution

Mitsubishi e-Evolution

FOTO: Mitsubishi