Článek
Ročník 2018 (automobilky začaly v USA s takovou trapnou marketingovou úchylkou, že označují auta vstupující na trh od poloviny roku už rokem následujícím) pro tato dvě auta přinese změnu vizáže.
Třeba tu bude nová maska chladiče a pozměněný přední nárazník. Budou tu nové světlomety s LED technikou, stejně jako litá kola. Vše samozřejmě v ostrých hranách, jak je dnes moderní.
Ovšem to důležitější se odehrává tam, kde je to očím skryto. WRX má nové tlumiče, upravený posilovač i převodovku. Paket Performance Package nabízí červené třmeny, které ale nelahodí majiteli jen barvou, ale i tím, že mají vsazeny ostřejší brzdové destičky.
WRX STI má tyhle přední brzdy standardně šestipístkové, vzadu dvoupístkové a zvětšil se průměr kotoučů. Pohon všech kol, který dnes hlídá elektronika, dostane přepracovaný software, takže přenosy výkonu by měly být výrazně rychlejší a plynulejší.
Pokud se ptáte, co se stalo s motory, tak vás musíme zklamat. Čtyřválcové agregáty boxer zůstaly stejné.
A cena? Její pohyb je vzhledem k vzdálenosti začátku prodejů ještě těžké odhadovat.