Suzuki i v Česku neprodávaný SsangYong získaly pět hvězd pouze ve verzích s příplatkovým asistentem pro samočinné brzdění před překážkou a systémem upozorňujícím na nechtěné vyjetí z jízdního pruhu.

Samotné karoserie testovaných modelů jsou zcela stejné, přidaná jedna, respektive dvě hvězdy v případě jihokorejského SsanYongu tak jdou výhradně na vrub příplatkových aktivních bezpečnostních systémů.

Audi Q2, hybridní Hyundai Ioniq a Ford Edge získaly od Euro NCAP už ve standardním provedení nejvyšší hodnocení, tedy 5 hvězd. Zejména Q2 a ioniq si vedly výborně v ochraně dospělých a dětí, edge zase bodoval v množství nabízených bezpečnostních systémů. Solidní byla i ochrana chodců, kolem 70 procent.

Výsledky crash testů Euro NCAP (prosinec 2016)
automobilcelk. hod.dospělídětichodcibezp. systémy
Audi Q2
5
93% 86% 70%70%
Ford Edge
5
85%76%67%89%
Hyundai Ioniq
5
91%80%70%82%
SsangYong Tivoli
3 (4)*
74 (82) %62 (62) %55 (65)  %25 (43) %
SsangYong XLV
3 (4)*
74 (82) % 62 (62) %55 (65) % 
25 (43) % 
Suzuki Ignis
3 (5)*
79 (87) % 79 (79) % 67 (77) % 25 (60) % 
Zdroj: Euro NCAP *(údaje v závorce = verze s příplatkovými asistenčními systémy)

Podrobné informace o testovaných automobilech, metodice nárazových testů i hodnocení všech testovaných automobilů najdete na oficiálních stránkách Euro NCAP.