Jedna z největších změn se skrývá pod kapotou motorového prostoru. Právě sem se totiž dostal kompresorem přeplňovaný šestiválec, známý například z Jaguaru F-Type. Nabízí 340 koní a 450 Nm točivého momentu.

Co se dále změnilo? Range Rover pro modelový rok 2017 má multimediální systém InControl Touch Pro s vylepšenou navigací a novým, desetipalcovým displejem. Díky nové funkci lze na dálku přes mobilní telefon zapnout klimatizaci a vychladit nebo vyhřát interiér vozidla, deaktivovat alarm nebo nastartovat motor. Na svůj telefon dostanete upozornění v případě, že u auta byl aktivován alarm.

Range Rover (2016)

Range Rover (2016)

FOTO: Land Rover

Jízda v kolonách i s přívěsem

Nový je asistent tažení přívěsu i systém Low Traction Launch, který pomáhá s rozjezdem na velmi kluzkých površích (sníh, led).

Dalším novým prvkem je adaptivní tempomat s asistentem pro jízdu v kolonách a samočinným nouzovým brzděním. Range Rover umí hlídat tzv. mrtvé úhly a upozornit řidiče, že v bezprostřední vzdálenosti za jeho vozem se nachází jiný dopravní prostředek. Nový systém detekce dopravních značek bude umět samočinně upravit vaši rychlost, pokud si to budete přát. Samozřejmostí je pak systém pro udržení v jízdním pruhu, který dnes najdete i v podstatně levnějších autech, třeba v octavii.

Range Rover (2016)

FOTO: Land Rover

Na výběr je 19 barev karoserie, z nichž některé jsou nové. Omlazený Range Rover se k prvním českým zákazníkům dostane letos v listopadu.

Ceny začínají na částce 2 678 335 korun za provedení Range Rover 3.0 TDV6 HSE (258 k, 600 Nm) a končí na více než čtyřech a půl miliónech korun. Ty zaplatíte za verzi 5.0 V8 S/C SVAutobiography Dynamic (510 k a 680 Nm).

Range Rover (2016)

FOTO: Land Rover