Ohromný doutníkový tvar (7772 x 610 x 915 mm) v sobě ukrývá něco jako motorku. Ale vzhledem k tomu, že pravidla skupiny C povolují ledacos, tak je to opravdu jen jako motorka. Motorce se podobá jen tím, že jde o jednostopý stroj. Řidič sedí za předním kolem v pozici spíš formulového jezdce a v ruce nedrží žádná řídítka, ale jakési dva kniply. Na nich je pak ovládání motoru i padáku.

Za řidičem pak jsou dva řadové tříválce z Triumph Rocket III. Ty mají původně objem 2,3 l a výkon 109 kW (148 koní). Ovšem pro rekordní čas je třeba přidat dost síly. A tak mají nakonec oba agregáty celkový výkon 746 KW (1014 k) při 9000 ot./min.

Triumph Infor Rocket

Triumph Infor Rocket

FOTO: archív výrobce

Triumph Infor Rocket

Triumph Infor Rocket

FOTO: archív výrobce

V kokpitu bude opět sedět Guy Martin, známý anglický moderátor několika televizních pořadů, ale hlavně také motocyklový a automobilový závodník, který má hodně fanoušků. Ti ho milují především pro jeho fantastické výkony na veletěžké trati závodu Isle of Man TT.

Jezdec se svým strojem budou mít velký cíl. Pokořit dosavadní rychlostní rekord motocyklu, který padl v roce 2010. Tehdy Rocky Robinson se svým strojem Top Oil-Ack Attack zajel dosud platný rekord 605,697 km/h.

Guy Martin v novém superrychlém motocyklu

Guy Martin v novém superrychlém motocyklu

FOTO: archív výrobce

Triumph Infor Rocket

Triumph Infor Rocket

FOTO: archív výrobce