Článek
Podle časopisu Autobild se bude tohle auto pyšnit poměrem hmotnosti a výkonu 1:1. Pojďme však na auto pěkně postupně. Spalovací motor by neměl být žádný gigantický dvanáctiválec, ba dokonce ani osmiválec. Prý dokonce ani šest válců nebude mít, ale pouze čtyři. Díky turbodmychadlům a technice z Formule 1 ale výkon vzroste na neskutečných 1000 koní (745 kW). Zajímavá je i hodnota objemu agregátu – pouhé dva litry!
Tenhle výkon by šel pouze na zadní kola. Ta přední pak poženou dva elektromotory, každý s výkonem 150 koní (112 kW). Dohromady tedy 1300 koní. Aby se vešli do výše uvedeného hmotnostního poměru 1:1, bude auto prakticky celé z uhlíkového kompozitu – od monocoque, přes karoserii, a dokonce i některé díly podvozku. Nedávno prosákla na svět informace, že Mercedes testuje z tohoto materiálu kardan.
Autoblog dále rozpitvává auto s tím, že prý zavěšení každého kola má být nezávislé. Ale nemyslíme tím tu standardní terminologii, ale spíš to, že každé kolo půjde nastavovat zvlášť. Zadní náprava pak navíc bude natáčecí, jako to má dnes Mercedes-AMG GT R. [celá zpráva]
A jaký bude vzhled? Podle nás Mercedes vystřelí ven s konceptem Vision Gran Turismo, jen trochu upraveným. Tohle auto totiž vzbudilo největší zájem od obecenstva.
Cena vozu by měla odpovídat jeho exkluzivitě. Měla by být někde mezi dvěma až třemi milióny eur (54-81 miliónů korun).