Severoamerický úpravce neudělal žádné divoké úpravy, které by z vozu udělaly jen výstavní kousek, protože každá nerovnost by mu utrhla podvozek. Tohle je tak elegantní a vizuálně až sériové, až je nám líto, že jde jen o tuning. I sériovému vozu by tohle slušelo.

Vorsteiner BMW i8

Vorsteiner BMW i8

FOTO: Vorsteiner

Hlavní změnou prošel přední spoiler a také zadní difuzor. Nové díly jsou vyrobené z uhlíkových vláken. Mají dost výrazně upravovat proudění vzduchu pod vozem a zvyšovat přítlak na nápravy. K tomu by měl dopomoct i velký zadní spoiler, který však přijde později.

Vorsteiner BMW i8

Vorsteiner BMW i8

FOTO: Vorsteiner

Vorsteiner BMW i8

Vorsteiner BMW i8

FOTO: Vorsteiner

Nová jsou i kola o průměru 20 palců, která mají označení V-FF 103. Tady k nárůstu rozměrů nedošlo. Pokud byste čekali, že pohonná jednotka doznala změn, pak vás musíme zklamat. Stále je tu ten samý tříválec o objemu 1,5 litru s výkonem 170 kW a točivým momentem 320 Nm pohánějící zadní kola a stále je tu ten samý elektromotor 96 kW/250 Nm u kol předních.

A pokud se ptáte na cenu, tak ta samozřejmě není úplně lidová. Třeba přední spoiler stojí 1895 dolarů, v přepočtu tedy nějakých 47 000 Kč. Zadní difuzor je na tom cenově stejně.

Vorsteiner BMW i8

Vorsteiner BMW i8

FOTO: Vorsteiner