Článek
Aston Martin DB9 se už nevyrábí, ale není důvod, proč nevzít již provozovaný vůz a přestavět ho na něco úplně jiného. A tak Cardi přestavuje vůz na něco, co byste s Aston Martinem nespojovali ani náhodou.
Jde o kupé velmi elegantních tvarů. Jen maska se světly umístěnými ve velké mřížce chladiče, která jde přes celou příď, vypadá podivně. Ale zbytek vozu je hodně povedený. Tvary nám připomínají třeba vlnky na vodě focené na dlouhý čas. Nic ostrého. Vše jemné, jakoby rozostřené. Extrémně dlouhé převisy (především ten přední) pak dělají z kapoty rozměrnou palubu lodi.
Firma zcela odřízne střechu, aby ji nahradila novou. Ta bude ze skla a plynule naváže na čelní i zadní sklo. Přístrojová deska bude opravdu unikátní. Jako velká komoda ze dřeva, ze které vystupuje volant a za volantem malý displej. V infotainmentu a ovládání klimatizace nenajdeme žádná tlačítka. Opět tu budou pouze dotykové obrazovky.
Téměř dva roky příprav završí oslavy 25 let firmy Cardi. Peníze investované do auta ale nemusí firmu trápit. Auto prý totiž financuje ruský miliardář, který bude majitelem, i když Cardi bude vůz nějakou dobu vystavovat.
A co bude pod kapotou? To zatím nevíme. Prý to samé, co v DB9, tedy vidlicový dvanáctiválec o objemu šest litrů a šestistupňová převodovka Touchtronic 2.