Změny se dotkly kompletně celé přední masky, blatníků i kapoty. Především si všimneme větších vstupů chladicího vzduchu, který se následně dostává ven za předními koly. Změna se také podepsala na aerodynamice. Zajímavé je, že i když auto má nový nárazník i širší blatníky, stále se tu využívají standardní formáty blinkrů.

Topcar Porsche 911 Carrera 4S

Topcar Porsche 911 Carrera 4S

FOTO: Topcar

Topcar Porsche 911 Carrera 4S

Topcar Porsche 911 Carrera 4S

FOTO: Topcar

Úpravy postupují přes velké prahy k zadním nástavcům blatníků a k zadnímu difuzoru. Samozřejmě nesmí chybět nová efektní odtrhová hrana nad světly. Všechny změny jsou decentní a přitom efektní, což u ruských úprav nebývá vždy zvykem. Celou změnu pak podtrhují kola ADV.1 Wheels v bronzovém lesku.

Pod kapotou se ukrývá standardní plochý šestiválec, který však po úpravě má navýšený výkon na 367 kW (500 koní). O téhle úpravě vám víc podrobností neřekneme. To firma víc nerozebírala.

Topcar Porsche 911 Carrera 4S

Topcar Porsche 911 Carrera 4S

FOTO: Topcar

Topcar Porsche 911 Carrera 4S

Topcar Porsche 911 Carrera 4S

FOTO: Topcar

Na celé úpravě je ovšem nejlepší cena. Za všechny karosářské díly chce Topcar 11 424 euro, což je v přepočtu asi 280 000 Kč. Jestli se vám to zdá moc, tak si uvědomte, že všechny díly jsou vyrobené z uhlíkového kompozitu, což není vůbec levná záležitost. Naopak. Takhle je to za hubičku.