Kromě vrcholného benzínového šestiválce (340 k) si pohon všech kol můžete objednat i s dvoulitrovým naftovým čtyřválcem (132 kW/180 k a 430 Nm). Omezením je, že si musíte zvolit automatickou převodovku (8 stupňů), pro manuální skříň se pohon všech kol, realizovaný mezinápravovou spojkou, která připojuje přední kola, nenabízí.

Proti zadokolce připlatíte u naftové verze 72 tisíc korun a dostanete se tak na částku 1 321 925. Očekávat musíte o trochu menší maximální rychlost (229 vs. 222 km/h), o trochu pomalejší start na 100 km/h (8,1 vs. 8,4 s) a pochopitelně i vyšší apetit. Motor čtyřkolky si v průměru vezme 4,9 l, zadokolka o 0,6 l/100 km méně.

Výrazně vyšší je i hmotnost čtyřkolky, a to o celých 105 kilogramů. Naopak velikost zavazadelníku pohon 4x4 neubral a s dojezdovou sadou je to stále 540 litrů.