Normální je začínat vzhledem, ale my tentokrát začneme od motoru. Jde totiž o gigantický Mercury Racing V8 QC4v. Poslední označení znamená Quad Cam Four Valve, tedy vačky na čtyři ventily. Pod nimi se pak skrývají válce o objemu devět litrů.

U strany bloku motoru jsou usazena dvě turbodmychadla, která dokážou z tohoto agregátu dostat výkon 1673 koní při 6500–6800 ot./min. Bohužel neznáme velikost točivého momentu. A kdo stojí za výrobou takhle ohromného agregátu? Je to Mercury Marine, tedy výrobce lodních motorů, ovšem tohle je speciální motor pro americké závodní automobily.

Agregát je naprosto dokonale vpraven do karoserie Dodge Charger z roku 1970. Jen se podívejte na fotografii jeho zástavby. Dokonalé, že?

SpeedKore Tantrum

SpeedKore Tantrum

FOTO: SpeedKore

SpeedKore Tantrum

SpeedKore Tantrum

FOTO: SpeedKore

O chargeru lze mluvit vlastně jen velmi povrchně. Moc z něj nezbylo. Vlastně vůbec nic. Jen základ pod kapotou z uhlíkového kompozitu.

Přední partie postrádají výklopná světla, ale nahradila je maska chladiče vyfrézovaná z jednoho kusu hliníku a v něm čtyři kruhová LED světla. Vzadu jsou pak světla z Dodge Challenger z roku 2014, která pak doplňuje středový pás ve stejném stylu.

Ohromná kola HRE S104 o průměru 19“ vepředu a 20“ vzadu nijak neskrývají nové brzdy Baer o průměru kotoučů 14“.

SpeedKore Tantrum

SpeedKore Tantrum

FOTO: SpeedKore

Interiér je kompletně nový. Starého tu není nic. Co i vypadá historicky, je stejně postaveno z nových dílů. Ale podobá se původnímu interiéru. Jen tu je opět karbon, plast, hliník, kůže…

Pokud byste chtěli koupit SpeedKore Tantrum, máte smůlu. Je to neprodejný, jediný exemplář, který ukazuje, co firma, která třeba připravovala auta pro Fast & Furious 7, dokáže. Každopádně doporučujeme si pořádně prohlédnout celou fotogalerii. Stojí to za to.

SpeedKore Tantrum

SpeedKore Tantrum

FOTO: SpeedKore