V čem jsou autosalony nazvané FordStore jiné? Pomineme-li obří logo, pak je to vzdušnější interiér a tematicky oddělené prostory (SUV, sportovní modely a podobně). Nový vizuální styl, založený na modré, bílé a oranžové barvě. To vše ale není nic neobvyklého.

Zaujme tak snad jenom velkoplošná obrazovka složená z devíti displejů o úhlopříčce 55 palců, na níž si zákazník konfiguruje svůj nový automobil a vidí jej ze všech úhlů bezmála v životní velikosti.

První český FordStore

První český FordStore

FOTO: Ford

Dalším požadavkem je, že v showroomu a na venkovní ploše přitom musí být vystaveno nejméně osmnáct vozů. Ford stanovuje i minimální plochu pro vystavené exponáty, například pro mustang to musí být 20 metrů čtverečních a má být nasvícen obřím kruhovým panelem zavěšeným na stropu.

Po celé Evropě plánuje Ford provozovat 494 těchto speciálních autosalonů.