Vše funguje podobně jako jakékoli jiné carsharingové služby. Na ulici si zákazník spustí aplikaci na svém mobilu (zde s názvem Scoot), najde nebližší zaparkovaný automobil, ten speciálním kódem otevře a může jezdit. Pak auto kdekoli zaparkuje a z jeho konta se mu odečte poplatek. Zde osm dolarů za půl hodiny nebo 80 dolarů za den.

Samozřejmě že je vhodné, aby auto před vrácením natankoval, zde tedy nabil. Renault Twizy je totiž elektromobil s dojezdem pouhých 64 km, což by mohlo být pro dalšího řidiče nemilé překvapení, kdyby neměl auto nabité. Maximální rychlost vozítka pak je 40 km/h.

Nutno podotknout, že Renault Twizy je jedním z elektromobilů, které byly pro Renault totálním propadákem. Původní plány s desetitisícovými prodeji byly postupně redukovány. V roce 2014 se prodalo na celém světě jen 2400 kusů modelu Twizy. Podobně je na tom i další elektromobil, Zoe.