Je to trochu škoda, protože tohle by mohl být zajímavý konkurent třeba Fordu Ranger. Vždyť je dlouhý pět metrů, uveze jednu tunu a v nabídce je jak dvoukolka, tak i čtyřkolka. Toro se začne prodávat v Brazílii na konci tohoto roku a ještě není rozhodnuto, zda zůstane pouze na jihoamerických trzích.

Tvrdý i luxusní

Jak to v téhle kategorii aut bývá, pickup může být podle přání zákazníka namodelován buď do vyloženě pracovního nástroje, nebo do luxusního auta. Vždyť toro může mít i panoramatickou prosklenou střechu, xenonové světlomety, navigaci na pětipalcovém displeji, super audioaparaturu, samočinná světla apod.

O tom, jestli je auto na žebřinovém rámu, či nikoliv, zatím nemáme zprávy. Ale víme, že pod kapotou je benzínová osmnáctistovka, která má šestistupňovou automatickou převodovku a pohon 4x2. To dvoulitrový diesel může mít jak manuální šestistupňovou převodovku, tak i automat, ale tady už s devíti stupni. Pohon tu už může být jak 4x2, tak i 4x4.

Samozřejmě že bude připravena i varianta benzínového agregátu, která bude spalovat místní specialitu – líh.

Auto disponuje pomocníky pro jízdu na silnici i v terénu. Třeba tu nechybí asistent pro sjíždění kopců.