Motor je u verze Spider totožný s modelem 488 GTB, který italská automobilka představila letos v březnu na ženevském autosalonu.  Zadní kola tak roztáčí osmiválec o zdvihovém objemu 3,9 litru, kterému pomáhají dvě turbodmychadla. Už i Ferrari přistupuje k downsizingu, tato forma je ale, řekli bychom, snesitelná, byť konzervativní fanoušci značky a milovníci atmosféricky plněných motorů ani z ní nadšeni nebudou.

Ferrari 488 Spider (2015)

Ferrari 488 Spider (2015)

FOTO: Ferrari

Výsledkem je 670 koní (492 kW) při 8000 otáčkách, točivý moment vrcholí na hodnotě 760 Nm. Stovku zvládne maranellská novinka za rovné tři sekundy (stejně jako kupé), 0-200 km/h za 8,7 s (kupé - 8,3 sekundy). Kupé přestane zrychlovat při hodnotě 330 km/h a podobné to patrně bude i u verze s pevnou skládací střechou, kterou elektronika po stisknutí tlačítka složí/natáhne za 14 sekund.

Proti kupé je Spider těžší o 50 kilogramů, suchá hmotnost tak činí 1420 kilogramů (41,5 % vpředu, 58,5 % vzadu). Ferrari mluví o podobné torzní tuhosti karoserie, přesná čísla ale automobilka nedodala. Všechna čtyři kola mají průměr 20 palců, zadní pneumatiky ohromují rozměrem 305/30.

Ferrari 488 Spider (2015)

Ferrari 488 Spider (2015)

FOTO: Ferrari

Ferrari 488 Spider (2015)

Ferrari 488 Spider (2015)

FOTO: Ferrari

Převodovka je sedmistupňová, automatická. Veškerý výkon vzadu umístěného motoru se přenáší na kola zadní nápravy. Cena zatím nebyla oznámena, prodej bude zahájen po zářijové světové premiéře.

Ferrari 488 Spider (2015)

Ferrari 488 Spider (2015)

FOTO: Ferrari